Mina favvo bloggisar


 
Älskar hofh, älskar att hon säger massa om vikt och utseende och att man inte behöver bry sig. EN bra förebild helt enkelt.


Epicfaiil, hon är bara skit rolig allmänt grym och typ min favorit i KBP (med vira) Hon är bara helt härlig.

Min andra favorit i KBP somsagt, hon är cool, har gått ut med att hon är deprimerad. Och så vågar hon vara sig
själv.<3

Min favorit blogg ever, vet inte varför jag älskar den, hon är nästan motsatsen till mig själv. Men hon är ändå så härlig. Najj men jag ÄLSKAR henne <3
Allså det här är helt enkelt min soulmate, som ni säkert förstår om ni läser hennes blogg tar jag mycket inspiration därifrån, nej men jag är trött på dom där storbloggarna liet, så jag trivs bra med dm här små på sisådär 400 läsare. Cred till henne <3

Bara så att ni vet, jag läser fler bloggar, men det här är mina favoriter :)
 
XOXO på er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0