Ny design??

Funderar på ny design..? Lite trött på min seriöst. Den var ju egentligen bara menad för att vara en lite "tillfällig" sak :P Men nästa sommar (allså om ett år) så får jag lägga upp bilder på mig själv OOOOCCCCHHHH jag ska typ köpa en system kameris så då kommer den bli en fino design hoppas jag ;) Och OM jag har tur så kan jag övertyga pappa om att jag kanske kan få lägga ut bilder redan vid nyår men det är typ 30% chans :P Men  Istill going strong you know.  Men en sak som kommer bli weird är ju att för liksom "No pictures och ingen personlig fakta" och BAAAM så kommer det vara massa sånt och så... Haha kommer se roligt ut om man kollar i arkivet. Eller så raderar jag bara bloggen och gör den med samma namn och så. Men jag tror inte det. Oj, Det här blev ganska mycket text men bara lite saker jag tänkte på nu i nuet. Juste sen där nar jag får lägga ut bilder kommer jag även skapa en youtube kanal och börja vlogga där. Har ju redan blondyndy peruk så det är ju ara att börja. Visste ni att min största dröm är att ha en stor you tube kanal?? Så jag tänker "jobba mig upp till toppen" najj, Men man ska väl försöka.
 
Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0