NI ÄR BÄST :D

Jag vet att jag inte har uppdaterat särskilt bra dom här dagarna men ni har a'ändå läst min blog NI ÄR BÄST !!! (hittar inte den där hjärta böj grejjen :P) Idag ha jag mest haft tråkigt (mindag you know) se stack jag och Alur till starnden och hängde. Sen fick Alvis typ ont i huvudet så vi gick hem. Sen så har jag tjockat i mig Äppel paj som jag gjorde igår... Just nu försöker jag hitta en minneskort läsare till kameran :P Och för er som inte vet så råka jag bryta av den där grejen som man ska stoppa en sladd i (Bra jag vet). Nu hittade jag en minneskortläsare YAAAY!
 
Och bara så ni vet inga bilder på bloggen (tagna med kameran alltså) är redigerade så dom blir bra med kameran helt enkelt om dom är bra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0