Min dag idag C:

Sorry att det bara varit Tidsinställda idag, men jag har vart och shoppat lite m.m. Eller först satt jag bara lite vid datorn och var allmänt cool. Haha, sen fick jag den proiga idén att filma en film med bara mig i rollen. Och helt gjord av bara MIG C: Sen kom jag på att jag inte hade ett staiv. Men gissa vem som har det nu!? Jo JAAAAG <3 Sen kanske jag köpte en grej på tekninikmagasinet (hade ett presentkort) och en eyeliner.... Men jajja. Jag betalade ALLT själv *stolt chäy*. Ska ta bild på allt sen, men under tiden får ni en Hest- bild (jag vet at jag missbrukar ordet Hest) från petter land C:
Smutsign lins YAOW
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja, allt bra idag?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

Svar: Jupp, allt bra, dd?
tesswhoa.blogg.se

2012-07-30 @ 00:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0