Hotellet

Just nu sitter jag
på hotellet och dricker lite cola. Vi ska typ snart äta middag (om en timme) och så har vi badat i poolen lite och så... Förut när vi åkte regnade det så mycket så att man nästan inte såg ut genom framrutan. Sen var vi på rusta (yeeeey...) och lager 157. Och så köpte jag 2 st tröjjisar (lägger upp bild senare) på lager 157. Och Simpsons plåster (YEEEEEEEY) och solbrillor på rusta (har gjort sönder 3 par den här sommarn... Och i morgon sticker vi till kolmårdis som sagt (YEEEY) där ska vi rida lite kameler och klappa lite åsna (Och, ja. Jag tänker stämma kolmården om man inte får klappa åsnor) Annars så har jag mest messat med Bästa Alur och Ello <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0