Godisarnas godis

Som jag sa i förra inlägget så gick jag ju in på konsum och köpte Angry Bird godis. Och jag måste bara säga att det var supergott. Eller kanske inte supergot men väldigt gott iallafall. Förutom typ äggen dom smakar vuxengodis BLÄ... 
Snart ska jag och Alur på bio eller snart och snart filmen förjar typ kl 18? Vi ska iallafal se LOl. Vi tänkte först se HUnger Games (igen) men den gick typ 20.30? Sen tänkte vi se Snowwhite and the huntsman... Men sen kom vi fram till att kristen stewert (love you kristen) bara har ett ansikt uttryck (uttråkad) så vi ska se den där LOL med Miley Cyrus you know (LOVE you miley) SEn ska jag nog äta middag.... Jag vet inte...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0