Åska

Här hos mig åskar det ganska rejält. Vet inte om det gör det hemma hos er, men här var det ett muller som lät som ett pistol skott, fast det kanske var det... Jag har iallafall kollar lite på Desperate Housewiwes, och sett Zach hota Susan men en pistol. Spännande Spännade. Och för er som inte vet så gör Desperate Housewiwes i repris varje vardag 10.20 på femman <3 Haha, har typ nördat det hela sommaren, och Disney channel... Nej men jag har inte gjort så mycket nu senaste veckorna, vilket jag tycker är väldigt skönt. Att bara gosa ner sig i soffan och kolla på Phineas och Ferb eller att bara äta nudlar för att det går snabbt att göra. Eller typ att jag har haft huvudvärk hela sommaren. Men vet ni vad? Det är sommar för mig. Sommar är väl att göra halv kassa inlägg, men sen skylla på att det var ju sommar! Eller sitta och nörda Shane Dawson hela sommarn, och inse att man borde ha ett bättre liv. Eller att typ Att sitta i sin säng och kolla på extra materialet på eclipse för femte gången. Men det är just sånt här  man ska göra på sommarn. och det gillar jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0