Skola

Så då var det skola igen. Det är ju bra för att jag får ett tidsfördriv på dagarna och har nåt att blogga om! Men dåligt eftersom ja... Nästan allt annat! Nån mer en mig som har haft "The first day at school" då? KOmentera gjärna. Förresten någon som ska till historiska museét i Stockholm imorgon? Jag ska iallafall dit med klassen imorgon. Skulle vara kul att möta en läsare (Haha, har 7 st). Aja, Ser ni någon som ser ut som upskrämd kanin med lite säckiga kläder, ja då är det nog jag :D
Förresten jag tror att mina föräldrar kommer låta mig lägga ut bilder på mig själv snart. men tyvärr får ni nog vänta tills sommaren ett ag. För dom är ganska hårda om just det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0