Kompis

Ursäkta att jag inte har bloat nåt vidare idag. För efter skolan gick jag till en av mina lompisar där vi gjorde smoothies, Busade med hennes bror och spelade temple run. Förut tyckte jag alla som spela temple run var töntar... Nu drar jag nog tillbaka det. MEN DET FINNS INTE PÅ ANDROID MARKET!! (För inte vet vad androidmarkt är, är det som Appstore fast på en annan sorts touch mobil som heter smartphone :D)
Ja, Och nu skriver jag det  här lite snabbt inann jag antingen ska spela lite nördiga saker eller måla naglarna ^^


Kommentarer
Postat av: JustMakeItBeat - MATILDA ^

så gullig blogg! man blir ju glad av den :D



KRAM!

2012-01-14 @ 11:55:59
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0