Seriöst?

Jag vet att det är fel att vara elak och att man ska vara som en ängel. Men skit i det. Jag måste bara säga att jag har sett den hemskaste bloggen någonsin.
http://misslisibell.se/ är en blogg om 11 åriga Lisa. Hon lägger upp smink videos på youtube och visar sina kläder m.m. Jag vet att jag kommer få komentarer om att jag inte ska bry mig m.m. Men vet ni vad? Jag bryr mig fucking om henne. Hon är 11 år och sminkar sig som hon vore typ 18. Vet ni vad det värsta är? Hon har en nästa lika stor blogg som t.ex Keela eller Hofh. Förlåt om ni tycker att jag är elak nu. Men jag tycker faktist att det är fel att en fucking 11 åring håller på med sånt här.
 
Sorry om det här inlägg blev lite av ett hatilägg. Men jag behövde skriva av mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0