Rebecca Black

Idag tänker jag faktist ta upp en allvarlig sak. Varför man hatar Rebecca Black. Som ni säkert vet tycker jag hon är cool. Jag tycker hon är stark som tror på sig själv och lägger ut Friday. Visst det ÄR inte direkt världens bästa låt. Men det är nästan så att hon är bättre än alla knarkande superstjärnor som alla älskar där ute t.ex Rihanna. Jag förstår inte varför ni hatar henne. För man KAN  inte hata en person som kanske har gjort en sådär lite halvdålig låt och som ni aldrig träffat. Om jag själv skulle möta Rebecca så skulle jag springa fram till henne och säga att hon är bäst. Och jätte bra inspiration till yngre tjejer. Men jag har en teori varför folk hatar henne. Hon har självförtroende. Hon trodde på sig själv och la ut en låt på youtube. Hon blev hatad. Men stoppade det henne? NEJ! Hon trodde på sig själv och fortsatte. Men hon fortsatte. För vårt moderna samhälle söker efter folk att trycka ner och förnedra. Ni kan redan se alla skvaller blaskor som bara smutskastar alla offentliga personer. Och vet ni vad? Tänk såhär. Om ni la ut en musikvideo på youtube, eller något HELT annat, men sen blev uppmärksammad för den. Skulle ni vela bli hatad då? Jag trodde väl inte det nej. Men jag vill att någon som inte heter Alva och är min kompis kan svara på frågan "Varför hatar ni Rebecca Black"?
Det här är MIN åsikt. Jag förstår om ni har en annan men jag står för min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0