MADGASKAR! ;O

Det var inte Öroninflammation. Som tur var. Men det kan vara början på en. Annars kollade dom mina POLYPER. Så jag ska kanske få astma medicin för att "vidga" mina bihålor :P Om typ 5 minuter drar det iväg till Heron City, då vi ska kolla på Madgaskar 3. Of course ska jag gå med Pappo. Så det blir nog ännu kuligare. Nej men varit lite tänd på att se den länge nu, så varför inte idag tänkte jag?? Annars har jag typ tagit fram lite till lägret, och fixat lite tidsinställda tills jag är borta ;)
Jag erkänner, jag är kär i Giraffen. Och Pingvinerna OFC <3333

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

Svar: Jag ska mest fixa in för scoutlägret idag, dd?
tesswhoa.blogg.se

2012-08-13 @ 01:13:46
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0