Ladies night

Sorry att jag inte bloggar förrän nu. Men igår hade jag en liten Ladies Night(=Äta ostbågar läsa katrina von bredow till 3 själv) Så jag vaknade typ vid 10 :P Nej men annars har jag vart och köpt lite grejor till en fest jag ska ha på fredag, och en kalender. Och så har jag såklart fixat mig ett litet kontor i vårt skräprum, jag känner mig VÄLDIGT kreativ idag. Just nu dricker jag saft och väntar på mina stuvade makaroner som pappa håller på och göra. Var btw på CityGross idag. DOM SUGER! Nej men dom hade inte vanlig "Yoggi Jordgubb" och inte vanliga Nudlar för den delen heller. Och så köpte jag godis där också, dom hade skit dåligt godes ;/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0