Kick back... Vadå?

H
ejjsan fick någon fråga igår om jag gillade "Kick back pack" typ läste någon av deras bloggar eller så m.m.
Svaret är ja jag läser alla deras bloggar. Men jag älskar dom inte (förutan epicfaiil henne älskar jag) Varför älskar jag dom inte frågar ni er själva? Jo det råkar vara så att jag tycker det är inte fel, men ändå inte rätt att bara skriva om cupcakes och glitter hela tiden. Jag tycker ska man skriva om sitt liv får man fan ta och skriva om dåliga saker också. T.ex jag skriver öppet att jag kanske hatar saker. Eller att jag kan sitta och gråta ibland. Det kan alla människor. Så jag tycker att dom borde skriva mer om det. Jag tycker det samma om Foki där också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0