Dags för mina tankar :)

  • Att läsa "Om jag kunde drömma" där i början när hon träffar Edward, Och bara tänka "Oh girl, he's gonna get you SOO preagnent"
  • Att gå ut på gården i min blondin peruk och 10 kilo smink, och känna att alla stirrar på dig.
  • Att få ett SMS från en kompis man saknar.
  • Att tänka på allt roligt man kan göra i morgon. Alla möjligheter.
  • Att träffa sina scoutkompisar etr lovet och sitta och prata i flera timmar på bussen.
  • Att äta en riktigt fin hemmagjord middag med hela familjen.
  • Att le.

  • Folk som hatar folk de aldrig träffat t.ex folk som hatar Justin Bieber eller Rebecca Black. Vad har dom gjort dig?
  • Folk som alltid ska dissa det man gillar.
  • Tjejer som tror att killarna älskar en bara för att han kollade åt deras håll.
  • Folk som är seriöst RÄDDA för att få skäll. Jag tror och tycker att det är bra för en ibland.
  • Idiot killar som tror att dom är bäst på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0