På båten

Just nu har vi typ lagt till i den exotiska staden helsingfors. Funderar fortfarande på om man inte ska ta vaccin mot lejon bett? Aja, Innan vi går av till "Helsinki" Så ska jag berätta lite om igår. Igår var jag nämligen på en drag (stavning?!) show. (Män som klär ut sig till kvinnor och sjuger,oftast mimar,m.m.) Vi barn som är lite mindre klämde oss fram till scen. Och jag ville ju såklart ändå ha en bra plats där, så jag satt mig och spela poker på mobilen. Är jag inte en bra förebild för alla fyraåringar? Sen när showen var så satt jag bröve typ 3-5 åringar och dom bara "jag fattar inte" och "H*n har ju kort hår, det ser ut som en kille" När dom sa det där sista blev jag sur. TJEJER KAN HA KORT HÅR!!! Kände för att klippa snagg den sekunden...
Här har ni iallafall en liten reserapport av mig iallafall.

Kommentarer
Postat av: My Life With Them

Gott nytt år :D

2011-12-31 @ 22:30:13
URL: http://mylifewiththem.blogg.se/
Postat av: Emma

fin blogg, kolla gärna in min med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det! följa varandra via bloglovin? :)

2012-01-01 @ 13:36:56
URL: http://emmawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0