Min önskelista 2011

Okej det blir inga bilder men det lir en meters lång lista.

·       JÄTTE mycket nagel-lack

·       En ny Canon- System kamera

·       Smink

·       En laptop

·       En typ ”agility-för fåglar” kurs om det finns.

·       Böcker (fråga mig först)

·       GOSSEDJUR!!!

·Pengar

·       Presentkort på t.ex Lindex H&M

·       Kläder

·       En stor påse Ost-bågar

·       MINST 5 flaskor 2 L Julmust

·       En STOR påse godis.

·       En sommar stuga på Gotland!

·       SF-kanalen i minst en månad.

·       Ett besök på Sydpolen.

·       En dagbok med lås

·       KUDDAR!!!

·       Fluffiga saker

·       Hår förlängningar

·       Lös naglar från fokiwa.se

·       Owl-sunglasses från fokiwa.se

·       Satellit kanaler på min tv

·       En Samsung Galaxy S II

·       Saker från TOYS”R”US (Kolla katalogen)

·       Åka till Orsa

·       Ett mini kylskåp för rummet.

·       En bättre stereo.

·       Ett hus

·       Photoshop, Photoshop CS5 eller Photoshop CS

·       Sims 3 + tillbehör

·       STRUMPOR!!!!

·       Gå på Alvin och gänget 3 på premiären (Det kommer jag göra ändå men jaja)

·       JUSTIN BIBER PRYLAR!!!

·       En premutation på Witch

·       Onödiga saker

·       Hår grejer

·       EN PLATT TÅNG MED VÅFFEL EFFEKT!

·       En bantnings kurs åt Tuffy ( Min kanin )

·       Få vara hur jobbig jag vill i 3 timmar nån dag!

·       Peppar biff…

·       Entrecote…

·       MAT!

·       VIP på MSP

·       Superstar på Stardoll

·       Pyssel

·       Tomtar

·       Saker som lyser fint

·       Ett lite mindre rese-headset

·       En Wii-kontroll

·       Just dance 3 till Wii

·       Ett present kort på cdon.com

·       En ny mobil

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0